Rames06 Merhaba guzel anneler bugun nst de sancim cikti doktor yatis verdi ama hic acilmam yok diye bizde kabul etmedik benzer durum yasayan acilma icin biseyler yapanlar var mi acaba
yaseminyasemin Rames06 bendede az olsada sancı çıktı kasılma çok leke gelidi doktor kontrol etti ama açılmam 1 cm di zaten hiç ilerlememiş yarın suni sancıyla doğumu başlatacak yatış verdi reddetmedim günüde dolduğu için . sen kaç haftadasın
busrayusuff Rames06 39 +2 haftalığım benim de nst sancım 3 defa 100 e kadar çıktı ama yatış flan yapmadık eve gönderdi
Merve1192 Rames06 perine masajı yapın duş alin squat yapın birde Fatma Ana eli otu varsa suya koyun okunacak sürelerini okuyup birkaç yudum sudan için Rabb’im kolay doğum nasip etsin ♥️ bir de sancı çekerken yapılan dualar kabul olurmuş aklınızda olsun 😊
Cemrece yaseminyasemin innsaallahh cok guzel gecer hersey saglikla kucagina alirsin rabbim yardimcin olsunn bir avazda insallahh 😍😍
yaseminyasemin Prensesimamine benim bebek tersti makat gelişiydi sezeryandan korkuyordum , şükür döndü normal olacak diye sevindiğimden suni sancı zoruma gelmedi korkmayın nasılsa bitecek inşallah ☺️Allah sağlıkla versin kuzularımızı