Verilen takip sonrası tekrar şeker yüklemesi yapıyorlar mı? Bugün açlık tokluk şekerime bakıldı herşey normal ama 50 gramlık yapıldığı için doktorum kabul etmedi 75 gramlık yapılacak yarın inşaallah güzel çıkar. Diyete razıyım yeter ki sağlıkla gelsin minnoşlarımız ☺️😍