Bebegım dogumca sarılık var halada devam edıyor o gun makınada kaldı ısın tedavısı sarılıgı yavaslatmak adına cıktık taburcu olduk ama gun gecınce artıyor ama normal sevıye dedı 17 18 olursa sıkıntıymıs sutum gelmıyor mama verıyorum napmam lazım gecmesı ıcın anneler yardımcı olun bana