Boncugummmm Hamıle deılm buarda agrım oluyor kasık ve böbreklerm oldgu kısımda korkcagm bı durum mu sonucumu gösteremedm dha Hemoglobin= esser Lokosit esteraz =+++ Lokosit=108.3p/HPF Yassı epitel 42.5p/HPF
senakhrmn Boncugummmm İdrar yolu enfeksiyonun var. Geçmiş olsun. Bir üroloji uzmanına görünmen gerekiyor.
Ezolym Boncugummmm idrar yolu enfeksiyonu var aşırı su içmen gerekiyor artı doktor sana tek kullanımlık şase verebilir kullanınca geçiyor. ben de de lokosit ++ çıkmıştı üstüne protein çıktı idrarımda bide iki haftadır az tuzlu şeyler yiyorum bol su içiyorum tansiyon ve ödem oluşmasın dikkat et demişlerdi .Her kaodnda ıluyo idrar yolu enfeksiyonu Allah şifanı versin canm.
Boncugummmm senakhrmn anladm teskkur ederim kan gözükmesi enfeskyondan mı hiç yoktu bu durum gebelık kaybından sonra toparlayamadm
Boncugummmm 058elf anladm teskkur ederım suan deılim gebelık kaybından sonra hiö gecmedi bu durum bu aşamaya geldm
Boncugummmm Ezolym anladm canm teskkur ederim tersine randewusuz bakmyorlar sonuclara artk dewlet hastanesıne gtmiştim saglık ocgna gtcem tekrar özele gideym olmadı
senakhrmn Mspimpirik Pardon ya çok doğru,benim kafam karıştı.Bekarken çok fazla idrar yolu enfeksiyonum vardı ve kendi çalıştığım hastanedeki ürolog arkadaşımdan alınca hep tavsiyeleri bian oraya yönlendirmiş bulundum,özür diliyorum.
Deletedmom15 Boncugummmm enfeksiyom cikmis birazda ilerlemis gibi tedavi görursun canim bol su ic kendini sicak tut idrarin geldiginde azcikda olsa tutma hemen git hamilelikde cok sık olur idrar yollari enfeksiyonu
Boncugummmm Deletedmom15 aslında suyumuda cok içerm herkz der ne cok su içiyorsun😥 idarrmıda tutmam nasl oldu anladm idarda kan görünöesi korkttuu bnı bırazda