Astadavistabeybi normal dolap kısmında en fazla 3 gün kalmalı canm 3 gün içinde onu kullanmak gerekiyor. Sütü sağıp poşetleyip dondurucuya koymak lazım. Dondurucudaki sütü kullanmadan bir gece önce çıkarp normal dolap kısmına koymak kendi kendine çözülmesini beklemek lazım. Isıtacağın zaman da sıcak suyun içinde birkaç dakika bekletmek yeterli oluyor. Asla ısıtmayacaksın, dondurucudan çıkarıp direkt sıcak ortama almayacaksın dolap kısmında çözülmeli 4 derecede😌 inşallah anlatabilmişimdir.