CeyhunMelikeMislina 20-21 de bekliyordum dört gün geçti takvime göre ama iki aydır duzenliydi normalde çok düzensiz baya da değerlendirdim gun aşırı ama idrar tedti negatif diyor😔 belirti de yok suanlik beklenen adetten bir hafta önce şiddetli ağrım oldu ama adet olmadım biraz daha beklemedeyim haftaici kan veririm belki sağlık ocağına🤦 ikinci çocuk için uğraşıyorum ama olmadı henuz