gamzelinaz Haftada yurtdısına geldim. Burda Dr bu bebek 21 değil 12 haftalık diyerek bilgisayardaki kaydı 12 haftalık olarak olusturdu. Bu hafta 16.hafta kontrolune gittiğimde bu gebek 16 değil 15 haftalık dedi. Basta 1 hafta ileri alan kendisiydi şimdi yine benim dediğim tarihe uyumlu oldu. Bunu anlamadım bebek o hafta fazla gelişmişti önden gidiyordu da bu hafta gelişimi mi geriledi de 1 hafta geri geçti? Anlamadım ve üzüldüm
Ozayy gamzelinaz çok takılma geçen muanede 32 haftayken 29 gözüktü çok üzülmüştüm sonra 35 haftada muaneye gittiğim 35 gözüktü yani böyle ileri geri oluyor 🙈 sağlıklı olsun minikler 🐣
ssnnmmm 2hafta ileri yada geri oynaması sorun değil canım sıkma canını sen adet tarihine göre devam et