Merhaba gebeliğimi öğrendiğimden beri sarı akıntım var. Doktora sorduğumda adet olmadığım için vajina florası bozuluyor ondan oluyor dedi. İdrar tahlilimde de herhangi bir sıkıntı çıkmadı mantara yönelik herhangi bir test yapılmadı. Ama çok aklıma takılıyor herkeste var mı normal mi bu durum. Kaşıntı yanma ağrı yok. Sadece ilişki esnasında yanma oluyor.