Kızlar hayırlı akşamlar öncelikle
Bugün çatı muayenesi oldum 39+0 doktorum çatı mın biraz dar olduğunu ve normal kadınlara göre kemiğinin biraz eğri olduğunu söyledi
Normal doğum mümkün olurmuş ama bu benim direncime sabrima bağlı imiş dedi
Yani çatımın biraz dar olması doğum esnasında benim için riski yok ama olabildiğince ıkınmaz ve dayanamazsan bebek için riskli boğulma imkanı var dedi herşey bana ikinmama ve sabırlı olmama bağlı takı bebeğin kafası omuzları o kemiği atlatıp geçene kadar.. ilk doğumum olacak normal zamanda beni nasıl birşey bekliyor onu bilmiyorum üstüne birde bunları söylemesi dahada ürküttü ama normal doğumdan yanayım 😔😔
Haftaya tekrar kontrolüm var kendi sancılarım gelmezse 1 buçuk haftaya kadar suni sancı ile başlatacağız dedi bebek dahada büyüyüp kakasını yapmasın sezeryan mecburi olmasın diye bu arada bebeğim şuan 3.145 gr bu kilosu ile normal doğumun olabilicegini soyledi.
Bunları yaşayan varmı aramızda aynı durumla karşılaşan doğum ne kadar zor oldu dayanabilir miyim acaba tecrubelerinizee ihtiyacım var 😔😔