gamzelinaz merhabalar😌 yurtdışı etiket görünce yazayım dedim ben de Almanya da yaşıyorum,benim de kullandığım bi ilaç var kabızlık için bitkisel acaba aynı mı diye merak ettim.Bir de burda genel anlamda bütün doktorlar böyle,sen sormadan söylemiyorlar Türkiye kadın doğum doktorlarını mumla ararsın yani😬Ben de 32. haftadayım ilk başlarda çok post açtım bende biçok şey sordum ama öğrendim ki Avrupa nın genelinde bu sıkıntı var,ultrasonu bile sayılı yapan doktorlar var😳 Bu arada benim ilacım Dulcolax eğer aynı ise gönül rahatlığıyla iç ben hamilelik başından beri ve hala bunu kullanıyorum