Sarem ben de 5+3 üm 4+3 ten beri hala devam eden bazen nispeten hafif koyu bazen açık kahvemsi akıntılarım var dün dr a gitmek zorunda kaldım tuvalette kahvemsiyle pembemsi karışık bir leke çıktı biraz peçeteye dr gel bakalım dedi kese de yerinde bebekte yerinde rahim içinde kanama da yok dedi serum taktırdı ben biraz rahatlayım diye ben dinleniyorum genel olarak ne olur ne olmaz diye sen de öyle yap Allah korusun dikkat etmek lazım ha birde dr a sorduğumda neden olur bu lekeler diye belki bebek tutunduğu yer damara denk gelmiş olabilir ondandır demişti onu da söyleyeyim