Fabulas Ahh gece ve sabah mide yanması üstüne bulantısı ve ekşimesi.. bayıltacak derecede korkunç, ilaç olrak zofer bende cok işe yaradı ama sürekli içmedim.18.haftamdayım ayva tüketiyorum her akşam, işe yarıyor👍🏻
Frdglp Edaa7 malesef artik sade sodada iyi gelmiyo suan gaviscon kullaniyorum o olmasa geceler kabusum🤭
Edaa7 Frdglp Ben daha 11 haftadayım sanırım ilerki haftalarda yaşıycam bi durum 😄 henüz bi mide yanması yaşamadım 🤲
Sema2019 Lalihhhh Amin bana da İnşaAllah 🤲 hamilesiniz dualariniz makbul bana da dua edin Allah rizasi için..
GhE Balonnnnn aynen bende de reflü vardı hamilelikten önce şimdi mide yanması var ama dayanılacak gibi değil o kadar yanıyor ki o yanmayla ateşim çıkıyo sanki çok kötü bir durum ben akşamları yatmadan önce süt içiyorum o iyi geliyo İlkin ılık sekersiz içiyordum bugunlerde sıcak şekerli içiyorum hem geceleri uyuyabiliyorum da süt sayesinde
Meliks Ayy bende şuan o dertteyim 37+4 haftaligiz son 1 aydır yaşıyorum hiç birşey geçirmiyor boğazlarım yemek borum aşırı yanıyor acıyor resmen yemek yiyemiyorum uykularım giti zehir oldu allahtan az kaldi da kendimi böyle motive ediyorum
GhE Sibel-Yml12 benim gece gündüz oluyo hiç fark etmiyor yani ama sanki içimde volkan var alev alev yanıyor
Gzdedsgrn Leblebi se kesinlikle iyi geliyor bir avuc nerdeyse yiyorum hamilelik öncesi reflü olanda aci yanma 2 kati oluyor zaten 😏😏
Momcans Meltem_1990 ben de ayni durumdayim daha 7 hafta oldu ilac ta icmek istemiyorum ama nasil gececek:(
Frdglp Edaa7 evet dediginiz gibi daha basindasiniz 29.haftamiza gricez gece uyku yasak😀insallah kolay bi hamilelik gecirrsinizde sizde olmaz
Besnaa HappyMom Hafifletmek için maden suyu içiyorum doktorum rennıe duo şurup verdi onu içiyorum biraz rahatlatıyo 23 haftalığım
Besnaa d-b_2019 Ovülasyon kit testleriyle yumurtlama günlerinizi öğrenebilirsiniz hamile kalmanıza en etkili yol nu ben Ovülasyon testleriyle yumurtlama günümü gördüm 12. Gün hamile olduğumu öğrendim
Duygu-45 Kızlar bizde 12 haftamızda başlamiştı mide yanmasına doktorumuz GASTREN Duo verdi hamilelikte kullanılabilirmiş ve hiçbir zararı yok naneli midenizi bi refahlık veriyor ve çok iyi geliyor doktorunuza danişarak kullanım yinde siz 🙏🏻
hemsireannee 35 haftadayım gaviscon rennie ne denediysem olmadı nexium kullanmaya başladım böyle bi rahatlık yok sabah aç bir tane atıyorum midem yokmuş gibi istediğimi yeyip içebiliyorum taa ki bugün sabah içmeyi unutana kadar şuan mide asidimden boğazım aşındı mahvoldum kıvranıyorum muhtemelen uyku uyuyamayacağım nexium un mucize olduğunu bir kez daha anladım bugün doğuma kadar kesintisiz kullanacağım 😣
kiraz_68 gamzelinaz benim hem midem yanıyor hemde ağız kokusu oldu anlamadım sürekli de dişlerimi fırçaliyorum böle bişey olan varmı arkadaşlar