Merhaba bugün 6 haftalık hamile olduğumu ögrendim kese görünüyo ama bebek yok bu normal mi doktora sordugumda bi hafta sonra gel o zaman belli olur olmazsa sıkıntı dedi sizin kaçıncı haftada belli oldu kalp atışı kaçıncı haftada duydunuz bunları sormamın sebebi 2 düşük yaptım çok korkuyorum bişey olmasından