Almilanur Kızlar 31 haftama girdim doktorum son kontrolümde artık decaviti bırak bunu kullan dedi bende bugün aldım ama icinde aspartam oldugunu gördüm biraz araştırıncada kararsız kaldım kullananınız varmı acaba ?
Fucshbau Almilanur Ben kullanıyorum sağlık ocağında yazdirmistim kendi ilacım bitince doktor bunu yazmıştı. Daha sonra kendi doktoruma sordum bi sakıncası yok kullanabilirsin dedi hamilelikle veriliyor dedi o yüzden rahatlıkla kullanabilirsiniz
Beyzasar Merhaba ben de demir ilacı kullanıyorum maltofer fol diye onda da asprtam var .ben de çok tereddütteyim . Doktoruma da soramadım henüz . Siz naaptınız
Almilanur Fucshbau kaç haftadır kullanmıyorum sadece kan ilacını iciyorum bende icmeye baslasam o zaman kalsiyum ve demirde önemli çünkü
Fucshbau Almilanur Ben sordum o yüzden eminim gönül rahatlığıyla iç ilacını kalsiyumun eksik cikmasin
Beyzasar Almilanur ben de eczacı arkadaşıma sordurdum en çok verilen ilaçlardanmış kullandığım demir ilacı içindeki aspartamın da zararı yok devam etsin demiş yanındaki tecrübeli eczacısı . Malesef doğal olmayan şeylerden kaçınamayacağız bunu anladım😅