Uzun zamandır araştırıyorum. Yorumlarada bakıyorum motorolanın iyi olduğunu duymuştum fakat yorumlarında genel olarak memnun kalınmadığını okudum. Weeweli düşünüyorum bir modeli var küçük bir tık ekranı ben büyük ekranlı olanı istiyorum fakat onunda yorumlarında çekmiyor vs yazılmış. Bu konuda öneri bekliyorum sizden 🙌🏻😌