Gzl_Anne bende 36 haftadayım göğüs ucum catliyor agriyordu gunde 2 saat falan takiyirum yumusacik yapıyor hemde agrisi gecti arada lansinoh kremde sürdüm ikisininde faydasi oluyor ama dogum sonu kremi emzirirken kullanmak istemiyorum ne kadar yıkasamda illaki kalıntısı olacaktır meme ucunda bebek emerken ona geçecek falan. Kapagi bende öneririm.