ftmaszerdgu 2 günlük dünya tatlısı oğlum kucağımda, rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah çok güzel bir duyguymuş anne olmak ❤️ Şu sözü’de geçemiycem; Meğer ben suymuşum içimdeki akvaryumda bir insan büyüyebilirmiş 🌠
1MelekAnnesi_ ftmaszerdgu Gecmıs olsun Rabbım analı babalı büyütsün inşallah canım 🤲 kacımcı haftada dogdu canım
Ayferol0 ftmaszerdgu Allah analı babalı büyütsün inşallah🤲🏻 Bende Kuzeyimi bekliyorum bana da o mutluluğu yaşatsın rabbim inşallah 🙏🏻💙
ftmaszerdgu 1MelekAnnesi_ çok teşekkür ederim beklemedeyseniz darısı başınıza inşallah 🙏 Normalde 41+1 günlüktü ama ultrasonda 38+5 ama doğduğunda kilosu boyu yerindeydi çok şükür 😍
ftmaszerdgu Ayferol0 amin inşallah çok farklı bir duyguymuş meğer uyusa özlüyorsun uyumasa merak ediyorsun birşey mi istiyor diye 🤭
BaharBeren ftmaszerdgu bende 39+5 im Perşembe 40 oluyorum gelmezse sanırım sezaryan der.Saglikla büyüsün insallah sizin bebeğiniz de
yaztatili İyi beklemişsiniz benim de 40+2 ama her gün panikle bekliyorum. Sağlıkla büyüsünler inşallah