2 Li tarama testi verdik bir hafta oldu içimde bi korku var doktor ultrason da bebeği gördü iyi dedi ense kalınlığı yine de test yapalım dedi bir hafta geçti bu hafta sonu test çıkacak bi endişe var nedeni ne bilmiyorum şuan 14+0 dayız çevremde sürekli anne karnında ölrn bebek hikayeleri dinliyorum biraz korkuyorum neden bilmiyorum bu kaygı