Sevilay7 Aysenurahmettt hayırlı olsun canım daha önceki haftalarda tahminde bulundumı kıza benziyor diye
Dilara8228 Aysenurahmettt hayırlısı olsun saglikla alin kucağınıza 🎈 benimde 12+1 de erkeğe benziyor dedi şuan 13+6 yiz cuma randevu var bizede kiz der insalalh 2 oglum var şükürler olsun ki buda kiz olsa fena olmaz hani 😂🎈
Sinemmm03 Aysenurahmettt bizde 13 haftalik olduk ve banada kiza benziyo dedi insallah degismez bir oglum var birde kziim olsun saglikla hayrlisayla tabi
Ozlm111 Aysenurahmettt hayırlı olsuun hayırlı evlet olsun 🙏bizimde 2 hafta sonra randevumuz allah kısmet ederse 16. Haftasında öğreniriz inşallah 🙏
Aysenurahmettt Sevilay7 10 cu haftada erkek gibi dedi geçen hafta kıza benziyo dedi bu hafta kesin kız dedi artık
Sevilay7 Aysenurahmettt doktorların böyle demesi insanları meraklandırıyor en iyisi 16 haftada kesin ögreneceksin 🙏😘
Fatmaada2015 12 haftalıkken erkeğe benziyor dedi 13+3 de kıza benziyor dedi bugün 15 haftalık kesin kız dedi bir kızım bir oğlum war buda kız 🙏
Nurcan_dogan Bende 13+2 iken doktorum %80 kız dedi 14+4 te tekrar gittiğinde %100 kız dedi çok mutluyuz bir oğlum var birde kızım olacak inşalalh 🤲🏼
Fatmaada2015 Aysenurahmettt bu 3 olacak canım kızım 6 buçuk oğlum 5 yaşında olucak bu doğunca buda kız