Dilaraaaaaaa Zulfiye_22 gerçekten mi ama doktor bebeğin suyu iyi dedi kalp atışı iyi dedi bir sukıntı olduğunu söylemedi sadece su kaçağı veya akıntı olabilir dedi başka birşey soylemedi
Zulfiye_22 Dilaraaaaaaa onun bebeği de Sünni sancı verene kadar yaşadı bebeğin hareketi kalp atışı çok iyiydi canım kesesi yırtılmış keseden sızıntı oldu inşallah senin bi skintin yoktur canım çok geçmiş olsun
Elfesra Dilaraaaaaaa eczanelerde turnusol pedi satılıyor bebeğin suyu ise ona göre renk alıyor onlardan al bence dene Bi arkadaşım o şekilde bebeğin suyu olduğunu öğrenip acil doğuma girmişti şakaya gelmez çok erken haftan eğer bebeğin suyu ise hastanede gözetim altında durmalısın
Mucizem09 Dilaraaaaaaa Canım bende de oluyor pijamam bile ıslanıyor. Doktorum akıntı olduğunu söyledi vajinal bir ilaç verdi kullandım geçti
Brcklc Ya sen neden kendini yokyere üzüyorsun anlamadım doktoruna bence guvenmelisin suyu iyiyse iyidir demekdir hiçbirimiz doktor değiliz bizde ayni haftada aynı şeyler yaşıyoruz rahatla sonrasını Allah’a bırak strest yapma
Mucizeeemmmmmm Dilaraaaaaaa canım bendede oldu o haftalarda doktor suyun normal dedi hafif enfeksiyon çıktı bu haftalarda bu postu çok görüyorum ben çok şükür geçti sonra
Denizzmomm Dilaraaaaaaa kuzum benimde o haftalarda olmustu enfeksiyon kaynakllı farkında olmadan idrar kacırıyrmusum . Antibiyotik tedvisi gördğm igne vuruldum yeni yeni gecti 24. Haftadayım uzandıgımda gelmşyordu ayaga kalktıgımda ara ara ıslamıyordu fark etmeden
Dyguklc Dilaraaaaaaa bunun icin sizi muayene etmesi gerekiyor bende enfeksiyomvarmjs sizin gibi sulu ve sari akintim oluyo camasir islanjyodu baya bende korktum muayeneye gittim suyuna bakti bi sikinti yoktu alttan muayene etti enfeksuyin var dedi fitil verdi bi muayene olun
Sult Dilaraaaaaaa benimde arada oluyor dediğim gibi ben günlük ped kullandığım için onda görüyorum doğum suyu sanırım renksiz kokusuz oluyor
Elfesra Dilaraaaaaaa turnusol pedi adı ben kullanmadım arkadaşımdan duymuştum eczanelerde satılıyormuş sen evde kendin test edip eğer bebeğin suyu ise acile gidebilirsin sızıntı varsa enfeksiyon riski olur antibiyotik verirler en azından