MiasMom Arkadaşlar sol böbreğim ağrıyo ve idrar yaparken yanmaya başladı doktoruma yazdım dönüş yapmadı henüz. Enfeksiyon olabilir mi ,? Bunu yaşayan var mı ve naptınız?
haziranin25i MiasMom böbreğinde taş veya kum olabilir kuzum. Benim böbreğimde de kum ve taş var.. Doktorunla görüşmende fayda var
Seher- MiasMom bende aynı durumu çok yaşadım malesef kimi doktorlar çok ufak taş veya kum olabilir derken kimisi hiçbir şey yok diyor ama sanırım enfeksiyona bağlı olarak benimki çıkıyor ortaya genelde o şikayetle gittiğim zaman idrarımda bir miktarda olsa enfeksiyon olmuş oluyor.Basit bir kaç ilaç veriyor doktor giderseniz eğer hastaneye ben bir kere kullanıp bırakıyorum yeterli oluyor hamilelikten dolayı çok uzatmıyorum ilaç kullanımını ama dediğim gibi üşütmediğiniz sürece vereceği ilaçtan bir kere kullanmanız kesiyor tüm şikayetleri
Haticeyuce31 MiasMom idrar yollarında enfeksiyon Olabilir canım eğer böbreğinde kum taş vesaire tarzı bir şey varsa o idrar kanal Yollarına tıkadığı için idrarını yapsan da belki Az yapıyor olabilirsin O da İdrar yolu enfeksiyonuna sebep açıyor olabilir hamilelikte böyle şeyler olabiliyor taş düşürme kum düşürme gibi öyle bir şey olabilr Allah şifa versin inşallah
Seduru MiasMom bende böbrek ağrısı yok ama tuvaletten sonra aşırı yanma oluyordu saatler ce geçmiyordu ve enfeksiyon çıktı antibiyotik başladık 🙄
MiasMom haziranin25i haber bekliyorum bende 🥺 peki bunu kadın doğum doktorun mu anladı canım ultrason da bakarak yoksa başka bölüme mi gittin?
Aytenclk44_ Bende de çok fazla kasık ağrısı vajına da baskı idrar yanması var ama enfeksiyon çıkmadı 🥺
haziranin25i MiasMom canım bende genetik çıktı bobrekte kum ve taş 10 yıldır var 😂😂 hamile kalmadan önceden süre gelen bir durum bendeki ayağını belini sıcak tut
Seher- MiasMom ben hamilelikten öncede yaşamıştım bunu o zaman ürolojiye gitmiştim.Daha sonra hamileliğimde de yaşadığımda doğum doktoruma göründüm o zaten bebekle alakalı bir durumun olmadığını enfeksiyondan kaynaklandığını söylemişti önceki tahlillerime bakarak