eminedlmnn maşallah iyi görünüyor. Ama bidaha olctur un derim ben. Geçen ay ben de 1000 leri gördüm ama kimyasal gebelikmis sonradan düşüşe geçti. Normalde kimyasal da bukadar artış çok nadir gorunurmus. Ama inşallah sizin değildir. Sağlıklı gebelik geçirip hayırlısı ile kucağınıza alırsınız 🤲