Kızlar merhaba benım esım polıs bende 112 personelıyım şırnakta gorev yapıyoruz ama ben ne fızıksel olarak ne de psıkoljık olarak iie gitmeye hazır degılım sureklı mıde problemı yasıyorum ve butun gunumu etkılıyor şu anda 13+1 haftalıgız biraz da panık atak var bende şırnakta imkanların kosotlı olması benı daha panık bi hale getırıyor kendıme hayrım yokken nasıl işe gidecegımı düşünyrm.. aksam 9 da yykum gelıyor bize en yakın mardin diyarbakır batman buralarda parayla heyet raporu almak istiyorum bildiginiz yer varsa yazarsanız cok mutlu olurm