Eylul_melek Merhaba kızlar ben hamileliğimde daha yeni 4. Ayıma girdim , kuru bir cildim var normalde, hamileliğimden bu yana karnım çok ama çok kuruyor pul pul dökülüyor.ne sürsem 2 saat sonra eski haline dönüyor bi öneriniz var mı çok acil
Aryastark Eylul_melek benim de kuru cildim var hamilelikte iyice kurudu dalin bebek yağı çok iyi geldi üzerindeki talimata göre bolca uyguluyorum gerçekten çok iyi. buna ek Hindistan cevizi yağı ve palmer’s vücut losyonu kullanıyorum ama yine de çatlak oldu son haftalarımda 😢
Eylul_melek Mervetekmn World ben sebamed krem kullanıcam da bakalım inşallah işe yarar , Hindistan cevizi yağını da duydum gratiste varmıdır acaba
ozlem-06atli Eylul_melek Ben aktardan aldım. Buzdolabında muhafaza edin. Eriyor su gibi oluyor. Özelliğini kaybediyormuş.
Eylul_melek 2148 2148 teşekkür ederim alıcam öyleyse ama durum çol mühim ilk defa böyle bişeyle karşılaştım