cipiti CupCake bende pastörize olanı alıyorum tek iceceksem ama yiyecek için ekliyorsam kurabiye vs normal kutu süt kullanıyorum pastörize edilmemiş süt içmeyin diye okudum hep
Oglakdorukcum CupCake bende seviyorum 3 gece yutmadan içip uyudum rahatlatıyor ama ertesi gün sancıyla tuvalete koşuyorum😂 gaz yapıyor
ElifLinam Bana süt alerjısı var bagırsaklarım fena bozuluyo ıster ıstemez Laktozsuz almak zorundayım o da paketli……
haziranin25i CupCake sütun içerisindeki laktoz maddesine alerjim olduğu için laktozsuz süt içiyorum günde 2 bardak. Laktozsuz sütte sadece kutu sütte var.. 30+2 deyim herhangi bir sorun yaşamadım
mucizemm_3 Pastörize edilmiş sütlerin üstünde ya da yanında yazar bi de günlük sütler var bazı markalar kutu olarak üretebiliyor zaten onlarda dolaplı bölümde satılıyor.
[silindi] CupCake zaten hamilelikte acik sut icmeyin pek onerilen bisey degil. Pastorize sut icmek cok daha guvenli. Ama ekstra kaynatmaniza gerek yok pastorize sut zaten guvenli oluyor, tercihen belki gunluk olanlarini secmek mantikli olabilir sadece.