Anne-46 Gulsen4224 bu resimde bebeğim 7+ 4 bir tane daha atacağım orda da 13+6 sizce cinsiyeti ne 👼🏻🌹
Kahvelim_ Gulsen4224 canım ilk kez ve tek sen yani bana erkek dedi şaşırdım vallahi.. herkes kız dedi eğer ki erkekse unutmam seni 🙆🏻♀️💓 cevap verdiğin için çok teşekkür ederim
Kahvelim_ Gulsen4224 canım bana erkek demiştin bugün kontrolüm vardı baksana bi 12.haftamıza girdik sana zahmet 😇 https://imgyukle.com/i/T4wg2N
Kahvelim_ Sedaaa1608 canım kendi doktorum değildi ikili taramaydı o yüzden ben bulunamam dedi :) sana bulundu mu