Rosalinda doğuma alindigim an saskindim nereye geldim dedim bir an . Sonra anestezi yapıldı belimden aşağı. Yanımda sürekli telkin eden biri vardı sadece seni tutmaları hissedeceksin hiç birşey hissetmeye çeksin dedi ve sürekli iyimisin nasıl hissediyorsun sadece tutmaları hissediyorsun degilmi diye konuştu baya muhabbet ettik gibi birşey ☺️ gerçekten de dokunmadan başka birşey hissetmedim bebek gelirken biraz fazla hissedeceksin bebeği itecekler biraz demişti öyle de oldu . Sezeryan doğumum iyi geçti hem doktorum hem anestezi kontrol eden kişi çok ilgiliydi korkmamam için sürekli benle konuştular sağolsunlar sonra o ilk ağlama sesi ve duygusallık herşeyin en güzel başlangıç noktasıydı 💙 . Herkes 10 günde anca toparlanirsin demişti ben ilk 3 gün zorlandım sonra şükür iylestim sürekli yürüdüm evin içinde işimi kendim yaptım doktorumda korkma bol bol gül demişti içimdeki dikişler daha kolay iyileşsin diye guldukce bir ağrıma gibi bişey olucak üstüne git demişti ve öyle de kolay atlattım şükür ..