Babypnd valla sakın ol ben hep Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr" duasını okudum kendımı oyle motive ettm . belden bısey hısetmıyorsun . en zorlandıgım yer amelyat sonrası karnına bastırmaları kan cıksın dıye pırtı olmasın dıye hastaneyı yıkmıstım bagrmaktan cok agladm ama korkma sonra gecıyor. yataktan ılk kalktm tam karsıya bakıcan asla yere bakma bı kac adım sonra tekrar yatak sonda cok zorlamıstı bıde cıktıktan sonra da yanıyor baya hatta 25 gun gectı hala ıdrar yaparken yanmam oluyor ama azaldı sayılır sonra kı gunler ayaga kalkarken wc gıderken zorlanıyorsun ama mecur kalkıcaksın yoks ıyılesemezsın. depend al derm mutlaka nescafe,su ısıtıcısı,petibör ve komposto yanına al mutlaka .