Babypnd Kızlar sabah epidural sezaryen olucam korkuyorum tecrübeli anneler süreci anlatırsanız çok sevinirim . Beni neler bekliyor?
Sedaca Babypnd bende cuma olacagım kombıne sezaryen bende burada durayım🙈 genele alıstırmıstım kendımı pandemıden sebep olamıyorum
Babypnd Sedaca bende normal doğum bekliyodum ama gelmeyince almaya karar verdi doktor çok tırsıyorum 😂
Sedaca Minniemouse89 doktorum cok yuksek vırus kapman dedı maske takılmıyor ve bogaza hortum soktukları ıcın rısklı oluyormus ayrıca bır cok test ıstıyormus hastane genel anestezi ıcın
Hadibakalim 11 gun once oldum..gayet guzel gecti 3 gunde tamamen iyi hissettim..sonrasinda hafif bel agrisi oluyor..sutum 3 gun sonra geldi..hicc korkmayin..gazi ben yatagimda cikardim..biseye gerek kalmadi
Zafsim0801 Hadibakalim seZeryanda Doğumdan çıkınca hemşireler kanamaya bakmak için çatı muayenesi yapıyormu oramııı kurcalartmak istemıyorum ya 😔😔😔😔
Hadibakalim Zafsim0801 ben öncesinde suni aldim bol bol bakildi zaten. sezeryan sonrasida 3 kez pihti cikarmak icin bakildi..ama karniniza bastiriyolar cikmasini sagliyorlar kurcalama yok