Bende olmadı canım aksine daha düşkün oldum eşime. Ama hamile kalmadan önce kendimizi hazırlamıştık eşten soğuma ihtimaline en korktuğımz şeydi çok dua ettm inşallah bu belirtiyi yaşamam diye çok şükür yaşamadm. Ama bi çok gebe yaşıyo senin yaşadığın durumu. Bi kaç haftaya geçer endişe etme. Eşinede izah et sendeki soğukluğu farkederse üzülmesin adamcağız hamilelikte normal olduğunu, geçiceğini bilsin☺