bus91 Bizde bugün yavrumuzun cinsiyetini öğrendik oğluşumuzzz oluyor Allahım sağlıkla getirsin inşallah buzamana kadar nedense hep kız hissedip adını bile koymuştuk surprız oldu şimdi erkek ismi arıyoruz 🥰🥰🥰
Acemi_anne04 bus91 Saglıkla kucagına alırsın inşallah canım kaç haftalıkken öğrendiniz cinsiyeti acaba
Dyguklc bus91 kacinci haftadasijiz banada 12. Haftada erkek eedi 13 de kiz 18 iz hala kiziz oyle degismiyo diyenler var ama karisitilabiliyo kordonuyla falan o yuzden hani biraz daha netlesmesini bekleyin derjm
bus91 Acemi_anne04 15 haftalık canım ikili testte göstermedi kendını bugun gaz sıkıntım falan vardı gece sırt ağrım oluyordu kont gitmiştim gösterdi paşam kendını
kubr_pak Bende dün öğrendim cinsiyetini, 13+2’de %20 yanılma payıyla kız dedi acaba değişir mi ilerleyen zamanlarda ?
cansugrn kubr_pak bana da 12.hafta da kiza yatkin benziyo demisti ama 1 ay snra 15.hafta da gttigmzde erkek dedi suan da da 18+1deyz heralde degismez daha ay basi gidicem kontrole😊
Acemi_anne04 bus91 benimde 2 li testte göstermedi suan 14 haftalıgız bakalım bizimki ne zman göstericek kendini😇
Azraaaa bus91 bende 15+5 haftalığım bugün gittim banada %85 90 erkek dedi bizde tüm belirtilere göre kız bekliyorduk değişir mi bilmiyorum ayrıntılıyı bekliyorum 🙈