SMin canım selam ,böyle olunca kimyasal genelik riski ya da çok erken gebelik olduğu için çıkıyor bir kere mayıs ayında böyle çıktı beta hcg 86 çıktı 2 gün sonra 16 ya düşmüş şimdi hamileyim ama 22 ekimde benimde aynı böyle çıktı yine kimyasal olup üzülmemek için biraz bekledim 2 gün sonra gittim beta hcg 386 çıktı 1 hafta sonra yine gittim 1446 gibi birşey çıktı sonra ki hafta 3986 anladım ki hamiyelim ama sizin ki tüp bebekmiş onu hiç bilmiyorum canım inşallah hamilesindir dua edicem sana