Kasım annesı olarak bende doğurdum suan hastanedeyim aslinda kolay oldu sayılır ama devlette doğurdum ama personel çok kötüydü surekli fırçaladılar müsait bi zamanda yazacağım evet normal doğum başlarda zor sonrası kolay sezeryanın öncesi kolay sonrası zor ama korkmayın ılko travmatik olmuştu simdi çok daha rahat oldu soruları alabilirim