Kotondan sms gelmişti 150 lira ve üzeri tüm ürünlerde %30 indirim vardı hattımıza tanımlanmıs. Bugün gidip kullandık 10 liraya zıbınlar fşn vardı 7 liraya geldi. Yarın herkese olcakmıs bu indirim sadece kod gelenlere degil. Öyle söylediler. Kadın, cocuk tüm ürünlerde indirim var. Mesela hastane cıkısları 80 liraydı. 56 liraya geliyor.