Merhabaa🤗 benimde tokluk şekerim 153 çıkmıştı sınır 140 145 dediler doktor tatlıyı kes ekmek olarak da tam buğday tüket dedi diyet vermedi öyle. Normalde gün içinde çok şeker çikolata tüketen biriydim şimdi daha doğal şeylere geçiş yaptım ama kimi arkadaşlara diyet vermişler bana vermedi