Zeynuss Merhaba, bugün doktorum aradı ve tiroid bezi değerimin yükseldiğini (3,1 dan 4,77’e) böylelikle ilacımın dozununda yükselmesi gerektiğini söyledi. Tiroid bezleri neden yükselir ve neden bu kadar önemli bilen var mı? Şimdiden teşekkürler
Sanemekn Bu deger hamilelikte normalden daha çok yükseliyor ilacını duzenli kullanıp duzenli kontrolunu sgaladıgında bir sorun olmuyor benim 6lardaydı endişe etme duzen cok onemli
Nrcncygn Troid bebekte zeka geriliğine ve düşük riskine neden oluyor bu yüzden çok önemli ben troid sorunum olduğunu biliyordum zaten doktora gittiğimde de belirtmiştim 5 haftalıkken gebe olduğumu öğrendiğimde tsh da baktı doktor ve 47 çıktı değerim suan 12+6 dayım ve 150 mg lık ilaç kullanıyorum çok şükür düştü ama doktorum ilacın dozunu düşürmedi çünkü ilerleyen haftalarda daha çok ihtiyacın olacak dedi geriden takip etmememiz lazım dedi ilacını düzenli kullandığında düşüyor :)