Sevgili anneler, yarın 100 Gr şeker yükleme testi olucam. Doktor gece 12 den sonra bişey yemeden sabah gel dedi. Toplam 4 defa kan alınıcakmış, şekerli suyu içmeden önce bir tane, içtikten sonra da birer saat arayla 3 tane kan alınacağını söyledi. O yüzden ilk başta aç olman lazım dedi. Peki ben şekerli suyu içtikten sonra bişiler yiyebilir miyim? Yoksa hepsinde mi aç olmam gerekiyo