Ben yaptirdim yaptirilmasi gerektigini dusunuyorum bunu bilmem gerekiyor elbette dogurmak bile isteseniz dogumda bunu ogrenmem ne kadar mantikli.
Sonucta bir insan hayatini engelli olarak gecirecek, bakima muhtac olacak ve hic birimizin yasama garantisi yok. Bunlari dusunurum ayrica ikili tarama sorunlu olunca istemen akabinde bir suru test var bi teste bagli hareket edilmiyor elbette.