Hosgeldinbebek Umtlanne bence, yani inşallah gebesiniz, sıfırlanmıştır diye düşünüyorum iğneden de14 gün geçmiş. İyi düşünelim iyi olsun 😍 güzel haberlerinizi bekliyoruz burada, kan verin ard arda yükseliyorsa vardır kesin 🌺
Umtlanne Hosgeldinbebek inşallah bugün de yaptım test biraz daha silik cıktı o yüzden beklemeye karar verdim cumartesi günü tekrarlarım inşallah pozitif çıkar 😊
Umtlanne ESMAARAS Teşekkür ederim. 28. Haftada preeklemsi başladı 31 de plesenta ayrıldı kaybettik bebeğimi
Educator Umtlanne 14. Gününde bile pozitif cıkmıstı. Ertesi gun adet olmustum. 15 gunu gecirmeni tavsiye ederim🥰