Tugcekkkkk Arkadaşlar ikizlerimin cinsiyeti ne olabilir? Bu tabii sadece bir tahmin. Allah öncelikle hepimize sağlıklı bebekler nasip etsin🙏
Nisaa46 HasretYildirim Benimki resmen fasulye şeklinde ama sizinki de benziyor fasulyeye erkek gibi sanki😀
irmsm Selamlar benimkinede bakabilir misin [url=https://hizliresim.com/NnlJOD][img]https://i.hizliresim.com/NnlJOD.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/NnlJOD][img]https://i.hizliresim.com/NnlJOD.jpg[/img][/url] https://hizliresim.com/NnlJOD
Bebekbekliyoruz irmsm https://hizliresim.com/PDgo5s bizimkisi böyleydi kese yuvarlak olunca kız yassı,oval olunca erkek diyorlar sizinde benimkine benziyor sanki gerçi bunlar hep bir tahmin..😊😇
HasretYildirim @Nisaa46 benim içimden en başından beri erkek geçiyo hayırlısı bakalım Allah hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 😍😊