Kızlar 18 haftalıkken yani geçen hafta bebeğimin minik minik hareketlerini sanki hissediyor gibiydim ama iki gündür hiç hissetmiyorum acaba normal midir 😔 ? Biraz üzülüp ağlamıştım bebeğe zarar gelmiş midir acaba ondan mı hareket etmiyordur 😔bide üstüne covide yakalandım o çok şükür rahat geçiyor hiç bilmiyorum bile bebeğime bişey olmasından korkuyorum bana yardımcı olur musunuz 😔