yarın 11. hafta bitiyor ,12 ye giriyorum. mide bulantılarım çok azaldı, koku hassasiyeti de devam ediyor ama eskiye göre çok azaldı. benimde bu hafta farkettiğim iğne gibi ağrı giriyor bazen göbeğime. perşembe gidip doktora sorucam bakalım onun dısında bi problem yok gibi