Merhaba herkese hastaneye gittim bugün detaylı ultrason için akıntım çok fazlaydı enfeksiyondan dolayı alttan muayene etti rahim kısalığı var erken doğum olabilir tehlikeli durumdasın dedi 22+3 yürüyüş yok dedi üzüldüm 3,4 haftada doğum olabilir dedi yaşayan var mı bilgilendirir misiniz lütfen 😥