Busraacaglar Merhaba :) izmire yeni taşındık bilen giden arkadaşlarım yardımcı olabilir mi? Buradaki hastane ve muayene ücretleri nelerdir? Önerileriniz nedir
Alininannesi35 Busraacaglar Ata sağlığa gidiyorum ben Meltem adalıoğlu doktorum çokta memnunum öneririm istersen bi araştır
Esil- Busraacaglar çınarlı yada karataş hastanesi kesinlikle ikiside sadece doğum hastanesi ebeler hemşireler çok iyi diyolar. Ben karataş a gidiyorum🌸
Medine_07 Busraacaglar AA canım bende aynı bende yeni taşındım İzmir’e çok yeni hamileyiz bende çok merak ediyordum 🥰 nerde oturuyorsunuz
Duygularca Busraacaglar Tınaztepeye gidiyorum ben Aylin hanıma memnunum 150₺ muayene ama tahliller Faln ekstra
Medine_07 Tugce1803 Torbalı’da varmı peki bende Ayrancılardayım yeni taşındım ben de henüz çok yeni hamileyim yeni hastane ve doktor arayışına başladım medifema ya gittim ayrancılardaki biliyorsundur
Alininannesi35 Busraacaglar 115 TL canım ben 37. Haftamdayım en başından beri oraya gidiyorum doktorum çok rahat onun rahatlığı benide rahatlatıyor
pptya01 Esil- çınarlı da doğum yaptım çok eski kötü bi hastane. Doğumum kötü geçti sonrasında doğumda kırılan kolunu çocuk doktoru fark etmedi iğrenç biyer
eylmylk Egepoldeki doktorlar çok iyi gökalp bey bülent bey cem bey. Muayene ve doğum ücreti çok kısa sürede çok arttı diye ben hastane değiştirdim. Ege şehirde ümran hanıma gidiyorum çok memnunum
badecanisik eylmylk bende bu yüzden değiştirdim çınarlıya gidiyorum arkadaşım burda doğm yaptı normal doğum yanlısı bir doktor. çok küçük ve sakin bir hastane herşeyi hemen yaptırıyorsun test sonuçlarn hemen çıkıyor. Doktorum güngör bey
Eda_eyrc Tugce1803 bende sağlıkçıyım hemşireyim. Sağlıkçı indirimi nasıl oluyor. Daha önceden çalıştıgınız hastanemiydi ?
Tugce1803 Eda_eyrc hayır çalıştığım hastane değil. Mesela muayene ücreti 150 lira ben 123 lira ödüyorum, ikili test 40 liraydı 32 lira ödedim. Kan+idrar tahlili verdim 20 lira ödedim