Mrb anneler 29+3 haftalık hamileyim dün gün boyu çok haksızsın akşam da adet olacakmışım gibi ağrı oldu belimde ve sonradan da kasıklarıma iğne batar gibi ağrı oldu gidip gelen ağrılar değildi sabit bi kaç saat devam etti evde yorulduğum için oldu diye düşündüm gece 1 gibi uyudum ağrı beni hiç uyandırmadı sabah 8 gibi lavabo için uyandığımda ağrım yoktu ama tekrar yatağa girdiğimde gene hafif bel ağrısı başladı doktoruma sormuştum sancın çok olursa acile gel demişti 1 hafta snra da randevum var bnm gibi şikayeti olup hastaneye giden var mı neyden olmuş olabilir ya da aynısını yaşayanlar naptınız? İkinci hamileliğim ama ilkinde sancım hiç olmadı suni ile doğum yaptım ama inanın hiç hatırlamıyorum sancıların nasıl başladığını bilgisi olan varsa yazsın nolur 😔