Kızlar ben bugün beta değerimi öğrenmek için kan vermiştim onun sonucunu öğrendim 5 haftalık ta değerim 5877 çıktı bana ikiz olabilir dedi sizce böyle birşey mümkün mü? Cuma günü doktora gideceğim ama çok sabırsızlanıyorum. Değerin baya yüksek acaba ikiz mi geliyor dedi çünkü 😍