Merhaba arkadaşlar, geçen ay kimyasal gebelik geçirdim, bu ay adetime 3 gün kala erken gebelik testi yaptım çizgi çok aşırı silikti hayalet deyilecek kadar bugün tekrar yaptım yine aynı hayalet adetime 2 gün var yinemi kimyasal geçiriyorum 2 kez geçirdikten sonra sağlıklı hamilelik geçiren varmı çok üzülüyorum nolur yardım edin