Herbisey Kızlar malesef covidden dolayı hastaneye gidemediğim için size soruyorum devamlı kusura bakmayın öncelikle 🙄 ayın 18indeki beta hcg 835 çıkmıştı 24unde yani bugün ise 6386 cıktı sizce nasıl gidiyor artış? Az mi kafam çok karıştı…
yuksell07 Herbisey cnm gayet iyi artırmış 6 kati artması gerekiyordu 5010 ediyor seninki 6386 gayet güzel
yuksell07 Herbisey hiç kafanı karıştırma tammi rahat ol rabbim vericekse bunu sana beta HCG düşük bile olsa verir unutma rabbim büyüktür 🤲
Minik-anne-12 Herbisey gayet iyi gidiyo canım benimde aynısıydı ilkinde 365 çıktı 2. Testimde 5875 çıktı ve şuan 13+4 günlük hamileyim 🥰
Deletedmom15 Herbisey her gun yarisi kadar iki gune bir iki kati canim tam yarisida degil aslinda %60 civari
yuksell07 Herbisey cnm 2 günde 2 katı senin ilk testle ikinci test arasında 6 gün var yani 6 kati artması gerekiyor gayet güzel yükselmiş sıkma canını her denene kafa yorma herkesin betası birden yükselmez herkesin bünyesi farklı
Herbisey Eliffffff123 5 haftalik sanırım hiç doktora gitmedim adet tarihimden ve değerlerden hesapladim
CeyhunMelikeMislina Herbisey canım 2 kart artması gerekiyor benimle aynısın benimde böyle arttı yarın gideceğim doktora inş cnm rabbim hayırlısını nasip etsin güzel sonuçlar alırız hepimiz 💐🙏
Eliffffff123 Herbisey çok teşekkür ederim bende henüz doktora gitmedim benim hesabıma göre 4+5 . Hayırlısıyla kucağiniza alın , alalım 🙏