Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 37+2 deyim. Kilosu 3200 boyu 51 çıktı. Nts ye bağlandım sancım yüksekmiş ama ben hissetmiyorum. Açıklığım hiç yok. Doktorum normal Doğum zor Cuma sezeryan yapalım dedi. Karnım sertleşmiş. Bana çok erken geldi sezeryan bile olsa 39 a kadar beklemek istiyorum. Ki normal Doğum yapmam mümkün değil mi Neden böyle söyledi anlamadım