Herkese merhaba, nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Dogumundan 18 gün geçti anca kendimi toparladım. Bugün yazabildim. Doğumun 17 kasım olarak biliyordum. Ilk çocuğum 4 yıldan sonra gelen mucizem. 38+3 günlük normal doğumla doğdu. Kan şekerim yüksek çıkıyordu. Doktor bebeğimin kilo aldığını söylüyordu kilosu sınırdaydı 4 kiloya gelirse normal dogum yapamazsın dedi. 3 kasım doktora gittim çatı muayenesi yaptı ve normal doğuma uygun olduğunu söyledi ve bugün yatırıp doğumu yapalım dedi. Yanımda kimse yoktu annem yanıma gelecekti doktordan perşembe gününe karar verdik. 5 kasım sabahı saat 9 da gittik yatırdılar. Suni sanci verilmeye başlandı sabah 10dan akşama kadar ne sanci oldu ne de açılma. Ebe geldi sende açılma olmuyor seni muayene ettiğimde dayanamıyorsun kabul edeceksen sezeryana alalım dedi. Eşinle annenle konuşup karar verin dedi. Eşim gidip doktorla konuştu doktor sezeryanlik bi durum yok dedi biraz daha dayansın dedi. Bizde bekleyelim dedik gece oldu hala birşey yoktu uyumaya geçtik tam uykuya dalmıştım ki birşey geldiğini hissettim hemen kalktım suyum gelmeye başlamıştı. Ebeyi çağırdık muayene etti hala açılma yok dedi. Sancim da yoktu. Gece 12 de sancim başladı. Ölüyordum 5 saat sancıyı çektim ağrıdan halim kalmadı doktoru çağırın ben sezeryan olacam diye bağırıyordum dayanacak halim kalmamıştı ebe geldi beni sezeryana alın dedim bu saatten sonra olmaz artık dedi. Sabaha kadar sancıyı çektim doktoru arayıp çağırdılar. Hemen beni doğuma aldılar sabah saat 5 te doğumun gerçekleşti prensesim doğdu. Çok zordu o sancı muayene dayanılacak gibi değildi. Çok şükür bebeğimi kucağıma aldım. O kadar güzel bir duygu ki Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤗😍